-----------------------------------------------------------------------------
Το PisoPortal δεν υιοθετεί την άποψη του κάθε άρθρου!
Σκοπός είναι η ενημέρωση και σε όλα τα άρθρα χρησιμοποιούνται πηγές.
-----------------------------------------------------------------------------

Υπόψιν του κάθε Έλληνα πολίτη !!

  Υπόψιν του κάθε πολίτη καθώς η υπόθεση σχετίζεται άμεσα με τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις και τις αρμοδιότητες που του παρέχει το Σύνταγμα στις περιπτώσεις όπως ετούτη, όπου ο εγκαλούμενος/η /οι συνεργεί άμεσα σε βίαιη κατάλυση του Συντάγματος.



 


                     ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

 Του ..................... ..................... του..................... και της ..................... κατοίκου ....................., οδός ..................... κατόχου του υπ’ αριθμόν δελτίου ταυτότητος..................... ΚΑΤΑ Του ..................... ....................., με Αριθμό Mητρώου: ....................., κατοίκου ..................... που υπηρετεί στο αστυνομικό τμήμα ....................., Κάτοχο του υπ αριθμόν δελτίου υπηρεσιακής ταυτότητος ................... που εκδόθηκε από την ......................στις........................... 

Κύριοι Αντιεισαγγελείς. Με την παρούσα μήνυσή μου ΕΓΚΑΛΩ ενώπιόν σας τον εγκαλούμενο και τον καταμηνύω για: 

1. .Σφετερισμό εξουσίας.

 2.Παράβαση καθήκοντος. 

3.Κατάχρηση εξουσίας. 

4.Απιστία προς το Σύνταγμα, το Έθνος, την πατρίδα τους πολίτες και την υπηρεσία. 

5.Εκτέλεση παράνομης εντολής σύμφωνα με το ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ 120/2008 ΦΕΚ: Α 182/02-9-2008 και συγκεκριμένα στο άρθρο 2§4 που περιγράφει μεταξύ άλλων: ...Ο κατώτερος αν λάβει διαταγή την οποία θεωρεί παράνομη, οφείλει πριν την εκτελέσει ν' αναφέρει εγγράφως την αντίθετη γνώμη του και να την εκτελέσει χωρίς υπαίτια καθυστέρηση. Η εκτέλεσή της όμως δεν καθιστά νόμιμη τη διαταγή αυτή. Σε περίπτωση κατεπείγουσας ανάγκης η αναφορά υποβάλλεται αμέσως προφορικά και στη  συνέχεια εγγράφως... .

 Όλα τα παραπάνω, με δόλο, διότι πρόκειται για υπάλληλο - λειτουργό με αντικείμενο την διερεύνηση της εφαρμογής η μη του Νόμου και πόσο μάλλον αυτή του Συντάγματος που είναι οι θεμελιώδης νόμοι μιας οργανωμένης κοινωνίας. Δηλώνω πολιτικός ενάγων και για τυχόν έξοδα θα προβώ στην πληρωμή των όταν η υπόθεση πάει στην έδρα του δικαστηρίου.


Ζητώ: α) Να ξεκινήσει η διαδικασία του αυτεπάγγελτου και την αυτόφωρη σύλληψή του. β)Την παραδειγματική τιμωρία του εγκαλούμενου για την παραπάνω ποινικά κολάσιμη πράξη εις βάρος μου, εις βάρος του Συντάγματος της πατρίδας και του δημοσίου συμφέροντος. γ) Την άμεση λύση της υπαλληλικής του σχέσης, την ατιμωτική απόταξή του από το σώμα, την ικανοποίηση μου για ηθική βλάβη που υπέστην, το συμβολικό ποσό των 3000 ευρώ με κάθε επιφύλαξη, ποσό το οποίο θα χρησιμοποιήσω προς την περάτωση του έργου που το καταλυμένο Σύνταγμά μας υποχρεώνει τον κάθε πολίτη να προβεί προς την αποτροπή της κατάλυσής του. ΔΙΟΤΙ: Την ..................... .....................και ενώ εβρισκόμουν στο ..................... ....................., ο εγκαλούμενος μου επέβαλε πρόστιμο ύψους τριακοσίων (€300,00) με την υπ΄αριθμόν ..................... Π.Ε.Π. της ...................... Αυτό το έπραξε ο εγκαλούμενος παρόλο που γνωρίζει ότι η εντολή που έλαβε και εκτέλεσε είναι παράνομη και αντισυνταγματική, προσβάλλοντας, την προσωπικότητά μου και καταπατώντας όλα τα Ανθρώπινα Δικαιώματά μου, που προστατεύονται από το Σύνταγμα των Ελλήνων και σειρά Διεθνών Συμβάσεων: 

1.- Ελληνικό Σύνταγμα: Άρθρο 2 παρ.1 και Άρθρο 5. 

2.- Κώδικας Ιατρικού Δικαίου Ν.3418/28-11-2005, (Κ.Ι.Δ).

 3.- Οικουμενική Διακήρυξη Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (10-12-1948)

 4.-Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα ( Ν. 2462/1977) - Τρίτο Μέρος - Άρθρο 7. 

5.- Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου & των Θεμελιωδών Ελευθεριών (ΕΣΔΑ) της Ρώμης 4-11- 1950, Άρθρο 5. 

6.- Διεθνής Σύμβαση του OVIEDO για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοϊατρική. 

7.- Καταστατικό Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης - Άρθρα 7 & 15. [3] 

8.- Κώδικας της Νυρεμβέργης 1947. 

9.- Οικουμενική Διακήρυξη της UNESCO για την Βιοηθική και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα 1948. 


Εζήτησα επίσης από τον εγκαλούμενο που έχει ορκιστεί πίστη στο σύνταγμα και τους νόμους του κράτους, επειδή η πλήρης και εμπεριστατωμένη αιτιολογία κάθε δυσμενούς ατομικής πράξης συμφωνεί με την αρχή του κράτους δικαίου, που κατοχυρώνεται στο άρθρο 25§1 του Συντάγματος, αλλά αποτελεί και ειδικότερη πτυχή της η αρχή της νομιμότητας, από τις οποίες απορρέει η αρχή της φανερής δράσης της διοίκησης και της διαφάνειας, ενώ γίνεται σύνδεση με το δικαίωμα δικαστικής προστασίας και προηγούμενης ακρόασης,(άρθρο 20§2 του Συντάγματος), της οποίας μου αρνήθηκε o εγκαλούμενος παραβιάζοντας το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μου, με την αρχή της αξιοκρατίας και σπανιότερα με την αρχή του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας (άρθρο 2§1 του Συντάγματος). Επίσης εζήτησα να ενημερωθώ, σύμφωνα με το άρθρο 5Α του Συντάγματος και την παράγραφο 1: «Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση, όπως νόμος ορίζει», για την χρησιμότητα της χρήσης μάσκας, (να μου πουν σε ποιο σημείο το Υπουργείο Υγείας, έχει αναρτήσει τις μελέτες) διότι σύμφωνα με τα ανθρώπινα δικαιώματα και το νόμο 3418/2005 πρέπει πρώτα να ενημερωθώ πριν αποφασίσω εγώ ο ίδιος, και όχι να μου το επιβάλουν, για ένα ιατρικό θέμα όπως είναι η μάσκα και για την αναγκαιότητα της!!! Δηλαδή το προστατευόμενο από το Σύνταγμα και την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ ΠΡΑΞΗ!!! 

Επισημαίνω κύριε εισαγγελέα ότι το άρθρο 5§4 του Συντάγματος αναφέρει ότι ΜΟΝΟ ατομικά διοικητικά μέτρα μπορούν να ληφθούν (και όχι καθολικά) και αυτά κατόπιν Δικαστικής Απόφασης. Αλλιώς θα πρέπει να αποδείξουν ότι είμαι ασθενής για να μου τα επιβάλλουν (σε υγιείς ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ γιατί προσβάλλουν την προσωπικότητα κλπ). Αντί λοιπόν ως όφειλε, ο εγκαλούμενος να με παρουσιάσει για ακρόαση στον φυσικό μου Δικαστή και να αποφασίσει αυτός, (ο Δικαστής) εάν πρέπει ή όχι να μου επιβληθεί το οποιοδήποτε πρόστιμο ή διοικητικό μέτρο, εκτέλεσε την παράνομη και αντισυνταγματική εντολή και μου επέβαλε πρόστιμο, (εξέδωσε σε βάρος μου την με αριθμό .........................................., τριακοσίων (€300,00), καταστρατηγώντας το συνταγματικό δικαίωμα που μου παρέχει το Σύνταγμα της Ελλάδος.

 Η ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ..................... Π.Ε.Π. ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ , Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ  ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ, ΔΥΣΜΕΝΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ , ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ , ΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ. 

ΕΠΕΙΔΗ, στο άρθρο 44 της από 01-05-2020 ΠΝΠ (ΦΕΚ Α 90) εκτός των άλλων προβλέπεται ότι ………Προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωναϊού COVID-19 και για το απολύτως αναγκαίο χρονικό διάστημα, είναι δυνατόν, να προβλέπονται, με κοινή απόφαση των Υπουργών Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Προστασίας του Πολίτη, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας, Εσωτερικών και των κατά περίπτωση συναρμόδιων Υπουργών, που εκδίδεται μετά από γνώμη της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωναϊού COVID-19, στο σύνολο ή σε μέρος της Επικράτειας, σε δημόσιες υπηρεσίες, ιδιωτικές επιχειρήσεις ή και κατηγορίες αυτών, καθώς και σε οποιουσδήποτε άλλους, δημόσιους και ιδιωτικούς, χώρους συνάθροισης κοινού: α) υποχρεωτική χρήση μάσκας…………………… ΕΠΕΙΔΗ, στο άρθρο 25 Συντάγματος που ισχύει ακόμη εν Ελλάδι, προβλέπονται και τα εξής, ήτοι : 1. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. Όλα τα κρατικά όργανα υποχρεούνται να διασφαλίζουν την ανεμπόδιστη και αποτελεσματική άσκησή τους. Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Οι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας. 2. H αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη. 3. H καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται. ΕΠΕΙΔΗ, η απαγόρευση της κατάχρησης αναφέρεται στην άσκηση των θεμελιωδών δικαιωμάτων όμως το αντικειμενικό νόημα της διάταξης είναι πολύ ευρύτερο, ήτοι κατά το σύνταγμα απαγορεύεται η κατάχρηση του δικαιώματος με την ευρύτερη έννοια της κατάχρησης εξουσίας, είτε προέρχεται από φορείς θεμελιωδών δικαιωμάτων, είτε προέρχεται από φορείς δημόσιας εξουσίας ,όπως εν προκειμένω. ΕΠΕΙΔΗ, η υγεία στο Σύνταγμά μας κατοχυρώνεται τόσο ως ατομικό όσο και ως κοινωνικό δικαίωμα. [5] ΕΠΕΙΔΗ, το κοινωνικό δικαίωμα στην υγεία θεμελιώνεται στο άρθρο 21§3 του Συντάγματος στο οποίο ορίζεται ότι το κράτος μεριμνά για την υγεία των πολιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητας, του γήρατος, της αναπηρίας, όσο και για την περίθαλψη των απόρων. ΕΠΕΙΔΗ, το κοινωνικό δικαίωμα στην υγεία συνίσταται στην αξίωση των πολιτών προς το κράτος να λάβει τα κατάλληλα μέτρα προκειμένου να οργανωθούν υπηρεσίες υγείας δηλαδή να λάβει μέτρα κοινωνικής πρόνοιας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. ΕΠΕΙΔΗ, το ατομικό δικαίωμα στην υγεία θεμελιώνεται στο άρθρο 7§2 στο οποίο ορίζεται ότι τα βασανιστήρια, οποιαδήποτε σωματική κάκωση, βλάβη υγείας, ή άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται όπως νόμος ορίζει. ΕΠΕΙΔΗ, η διάταξη αυτή εξειδικεύει την διάταξη του άρθρου 2§1 του συντάγματος που αποτελεί την καταστατική αρχή της έννομης τάξης και μάλιστα δεν υπόκειται σε αναστολή ούτε σε περίοδο εφαρμογής του νόμου για την κατάσταση πολιορκίας σύμφωνα με το άρθρο 48§1 του Συντάγματος, πόσο μάλλον η προστασία της υγείας ενός εκάστου εξ ημών δεν μπορεί να παρεμποδίζεται εκ της εκτελεστικής εξουσίας στις έκτακτες συνθήκες του άρθρου 44§1 που βιώνουμε σήμερα, αν υποθέσουμε ότι όντως διάγουμε μια πανδημική υγειονομική κρίση. ΕΠΕΙΔΗ, άλλωστε στο άρθρο 5§1 του ισχύοντος Συντάγματος προβλέπεται ότι «Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη». ΕΠΕΙΔΗ, άλλωστε στο άρθρο 5§5 του ισχύοντος Συντάγματος προβλέπεται ότι «Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων» . ΕΠΕΙΔΗ, η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας, αποτελεί παρεμβατική πράξη δια την οποία απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συναίνεση του προσώπου, όπως προβλέπεται τόσο στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση για την προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου & των Θεμελιωδών Ελευθεριών (ΕΣΔΑ) της Ρώμης που υπογράφθηκε στις 4-11- 1950, όσο και στην Διεθνή Σύμβαση του OVIEDO για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Βιοϊατρική που υπογράφθηκε στις 4-4-1997. [6] ΕΠΕΙΔΗ, πρέπει να υπάρχει πλήρης αντιστοιχία της παράβασης με την ανάλογη διοικητική πράξη, λαμβάνοντας υπόψη την αιτιολογία της εν λόγω ..................... Π.Ε.Π., που αναφέρεται στην υποχρέωσή μου να «φορώ προστατευτική λόγω κορωναϊού COVID-19 (μη ιατρική μάσκα)», οι αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις των συναρμόδιων υπουργείων που εκδόθηκαν για να περιγράψουν τον τρόπο χρήσης της (ως αναφέρεται στο νόμο 4682/2020) κάνουν λόγο για διαφορετικό τρόπο χρήσης της μάσκας. Συγκεκριμένα, στην απόφαση Αριθμ.Δ1α/Γ.Π.οικ.53452 (ΦΕΚΒ3630/31- 08-2020) για τη χρήση μη ιατρικής μάσκας στις σχολικές μονάδες αναφέρεται ότι σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης άπαντες “υποχρεούνται να φέρουν προστατευτική μη ιατρική μάσκα σε όλους τους εσωτερικούς χώρους” (και όχι να φορούν) και βεβαίως με το δεύτερο Lockdown και στους εξωτερικούς χώρους. Αντίστοιχα σε άλλη απόφαση, Αριθμ. Δ1α/Γ.Π.οικ.53441 (ΦΕΚΒ3629/31-08-2020), στο “Άρθρο μόνο” γίνεται λόγος για υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας, χωρίς να αναφέρεται σε ποιο συγκεκριμένο σημείο και πώς θα γίνεται αυτή η χρήση. ΕΠΕΙΔΗ, η χρήση της μάσκας αποτελεί ιατρική, παρεμβατική πράξη στο σώμα ενός εκάστου εξ ημών, η οποία δεν μπορεί να καθίσταται υποχρεωτική, χωρίς την συναίνεση ενός εκάστου εξ ημών, η οποία συναίνεση θα πρέπει να προέρχεται μετά από την πλήρη και σαφή ενημέρωση κάθε πολίτη δια τις πιθανές παρενέργειες αυτής στην υγεία μας, σωματική, ή ψυχική

ΕΠΕΙΔΗ, συγκεκριμένα έως και σήμερα δεν υπάρχουν σαφείς και εμπεριστατωμένες διεθνείς μελέτες δια τις πιθανές παρενέργειες εκ της συνεχούς χρήσης μη ιατρικής μάσκας, τόσο σε εξωτερικούς, όσο και σε εσωτερικούς χώρους γενικώς εκ του υγειούς πληθυσμού. ΕΠΕΙΔΗ, συγκεκριμένα έως και σήμερα, δεν υπάρχουν εμπεριστατωμένες διεθνείς μελέτες που να αποδεικνύουν ότι η χρήση της μη ιατρικής μάσκας αποδεδειγμένα προφυλάσσει τον άνθρωπο από την μετάδοση του Covid 19. ΕΠΕΙΔΗ, όπως έχει αποδειχθεί, ούτε εκ της Εισηγήσεως της επιτροπής των εμπειρογνωμόνων του Υπουργείου Υγείας πιστοποιείται η ασφαλής χρήση της μη ιατρικής μάσκας απ το σύνολο του πληθυσμού ,τόσο σε εσωτερικούς, όσο και σε εξωτερικούς χώρους. ΕΠΕΙΔΗ, αντιθέτως υπάρχουν ειδικές μελέτες που καταδεικνύουν ότι , η χρήση μάσκας και η εφαρμογή της στη περιοχή του στόματος και της μύτης (που παρανόμως επιβάλλεται αφού πουθενά δεν περιγράφεται ούτε αποδεικνύεται νομίμως και εγγράφως η θέση εφαρμογής της), επιφέρει [7] σοβαρούς κινδύνους στην υγεία των ατόμων που την χρησιμοποιούν, δείτε δημοσιευμένη μελέτη του Ομότιμου Καθηγητή της Ιατρικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Dr. Ιωάννη Κουντουρά που δημοσιεύθηκε στις 14 Σεπτεμβρίου 2020 και καταλήγει στο παρακάτω συμπέρασμα: Συνοπτικά, τα αναφερόμενα τρέχοντα επιστημονικά δεδομένα με τις απαραίτητες αναφορές τους στη διεθνή βιβλιογραφία ώστε να έχουν κατά δυνατόν επιστημονικό αντικειμενικό κύρος, δείχνουν ότι η χρήση μασκών ιδίως στην παιδική ηλικία έχει αρνητικές επιπτώσεις και δεν συνιστάται η χορήγησή τους προς το παρόν. ΕΠΕΙΔΗ, αντιθέτως υπάρχουν και διεθνείς μελέτες που καταδεικνύουν ότι , η χρήση μάσκας και η εφαρμογή της στη περιοχή του στόματος και της μύτης (που παρανόμως επιβάλλεται αφού πουθενά δεν περιγράφεται ούτε αποδεικνύεται νομίμως και εγγράφως η θέση εφαρμογής της), επιφέρει σοβαρούς κινδύνους στην υγεία των ατόμων που την χρησιμοποιούν, όπως: 1.ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ Η αναπνοή μέσω της μάσκας μειώνει την ποσότητα του οξυγόνου που χρειαζόμαστε για να ζούμε υγιείς, ενώ αυξάνει την τοξικότητα του αίματος και δυσκολεύει την αναπνοή. 2.ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΠΝΟΗ ΤΟΞΙΝΩΝ Οι τοξίνες που φυσιολογικά εκπνέουμε μέσω της αναπνοής παγιδεύονται στη μάσκα και εισπνέονται εκ νέου στους πνεύμονες, αυξάνοντας τα συμπτώματα. 3.ΡΙΧΝΕΙ ΤΟ ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ Μειώνει την πρόσληψη οξυγόνου, αυξάνει την πρόσληψη διοξειδίου του άνθρακα και τοξινών θέτοντας το σώμα σε κατάσταση Στρες, στην οποία απελευθερώνει κορτιζόλη απενεργοποιώντας την ανοσοποιητική εργασία, ιδιαίτερα δε σε άτομα μέσης ηλικίας με υψηλότερα από τον μέσο όρο επίπεδα κορτιζόλης, γνωστής και ως ορμόνης του Στρες, ανακύπτουν αυξημένες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα με την μνήμη τους, σύμφωνα με νέες μελέτες. 4.ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΙΟΥ Παρακινεί την ενεργοποίηση αδρανών ρετροιών που βρίσκονται ήδη στο σώμα, με πλεονέκτημα το ασθενές ανοσοποιητικό λόγω της χρήσης μάσκας. 5.ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΝΑΚΡΙΒΗΣ Οι ιολόγοι έχουν μετρήσει το μέγεθος του COVID-19 στα 80 – 140nm, ενώ από έρευνες οι διαστάσεις των οπών της μάσκας κυμαίνονται από [8] 10μm – 140μm, πράγμα που υποδηλώνει την ασφάλεια ή μη της χρήσης μάσκας. 6.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΗ ΜΕΛΕΤΗΜΕΝΗ Δεν έχει διεξαχθεί ουδεμία απολύτως μελέτη αξιολόγησης σχετικά με την αποτελεσματικότητα της μάσκας σε κοινωνικό περιβάλλον ως μέσο πρόληψης ή εξάλειψης της διάδοσης της νόσου. ΕΠΕΙΔΗ, πρόσφατη διεθνής μελέτη που δημοσιεύθηκε στο διεθνές ιατρικό περιοδικό Cancer Discovery στις 15 Ιανουαρίου 2021 και υπογράφεται από την καθηγητή Ιατρικής Dr. Leopoldo Segal , Διευθυντή του προγράμματος Lung Microbiome και Αναπληρωτή Καθηγητή Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης Grossman School of Medicine, με σχετικό θέμα: Οι μασκοφόροι μαθητές τραυματίζονται σωματικά, ψυχολογικά, συμπεριφορικά και υποφέρουν από 24 διαφορετικά θέματα υγείας.) Διαπιστώνει και καταδεικνύει ότι ο καρκίνος του πνεύμονα εξελίσσεται όταν οι πνεύμονες αναγκάζονται να επανασυνδέσουν τα μικρόβια. Η παρατεταμένη χρήση μάσκας που φοράμε όχι μόνο επιβαρύνει την καρδιά και τους πνεύμονες, αλλά επίσης καλλιεργεί ένα μικροβιακό περιβάλλον που είναι πιο πιθανό να διεισδύσει στους πνεύμονες και να δημιουργήσει ένα περιβάλλον καρκίνου. Η παρατεταμένη χρήση μάσκας δημιουργεί ένα υγρό περιβάλλον που καλλιεργεί μικρόβια. Αυτό το τοξικό περιβάλλον κατακλύζει τους πνεύμονες με μικρόβια που προκαλούν τοξικότητα που τροφοδοτεί τον καρκίνο του πνεύμονα. ΕΠΕΙΔΗ, άλλωστε ο περιορισμός των ατομικών και κοινωνικών δικαιωμάτων, που προσδιορίζονται και περιγράφονται στο ισχύον ελληνικό Σύνταγμα ,όπως εν προκειμένω το ατομικό και κοινωνικό δικαίωμα στην υγεία, και το δικαίωμα στην ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητος, μπορούν να περιορίζονται μόνο δια συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και μόνο επί τη βάσει των αρχών της αναλογικότητος και της προσφορότητος των περιοριστικών μέτρων προς το σκοπούμενο αποτέλεσμα. ΕΠΕΙΔΗ, όπως αποδεικνύεται η υποχρεωτική χρήση της μάσκας, τόσο σε εσωτερικούς, όσο και σε εξωτερικούς χώρους απ το σύνολο του πληθυσμού , αποτελεί έναν περιορισμό του ατομικού δικαιώματος στην υγεία και την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητος, η οποία έχει καταστεί αορίστου χρόνου, χωρίς να έχει αποδειχθεί ότι εξυπηρετεί πράγματι την αποφυγή της διασποράς του κορωναϊού COVID-19 και χωρίς να έχει αποδειχθεί ότι η μακροχρόνια και ανελλιπής χρήση της δεν θα προκαλέσει αναπότρεπτες και μη αναστρέψιμες βλάβες στην υγεία ενός [9] εκάστου εξ ημών. ΕΠΕΙΔΗ, εν προκειμένω, το διοικητικό πρόστιμο, δια την μη χρήση της μη ιατρικής μάσκας, μου επιβλήθηκε κατά προφανή κατάχρηση εξουσίας εκ του διοικητικού οργάνου, αφού είναι προφανές απ’ τα πραγματικά περιστατικά που περιέγραψα ανωτέρω. ΕΠΕΙΔΗ, το διοικητικό αυτό πρόστιμο, όπως μου επιβλήθηκε προσβάλλει την αρχή τόσο της αναλογικότητος, όσο και της προσφορότητος, αφού είναι προφανές, εκ των πραγματικών περιστατικών, που περιγράφησαν, ότι κατά την χρονική στιγμή που κατελήφθην χωρίς μη ιατρική μάσκα, ουδένα κίνδυνο διασποράς του κορωναϊού COVID-19, αποτελούσα έναντι των περαστικών, λόγω και της κατάλληλης απόστασης και γενικότερα υγιεινής που πάντα διατηρώ έναντι των άλλων συνανθρώπων μου. ΕΠΕΙΔΗ, στο άρθρο 17 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, κατοχυρώνεται νομοθετικά, από το 1999, η υποχρέωση αιτιολογίας όλων των ατομικών διοικητικών πράξεων (ευμενών και δυσμενών) ορίζοντας στην παράγραφο 1 αυτού ότι «Η ατομική διοικητική πράξη πρέπει να περιέχει αιτιολογία, η οποία να περιλαμβάνει τη διαπίστωση της συνδρομής των κατά νόμο προϋποθέσεων για την έκδοσή της». ΕΠΕΙΔΗ, όπως αποδεικνύεται εκ του εγγράφου της Π.Ε.Π., η δυσμενής ατομική διοικητική πράξη σε βάρος μου εξεδόθη άνευ οιασδήποτε αιτιολογίας, χωρίς καμία αναφορά στα πραγματικά περιστατικά, τα οποία οδήγησαν τον/την αστυνομικό στην επιβολή του εν λόγω διοικητικού προστίμου . ΕΠΕΙΔΗ ο εγκαλούμενος με την προαναφερόμενη απρόκλητη και αξιόποινη συμπεριφορά του τέλεσε εν γνώσει του εγκλήματα. Επειδή η άνω συμπεριφορά του εγκαλουμένου πληρεί την αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση των εγκλημάτων της παραβίασης των νομίμων δικαιωμάτων μου. Για τους λόγους αυτούς, με επιφύλαξη για άλλα δικαιώματά μου. 

Εγκαλώ τον αστυφύλακα ..................... .....................του αστυνομικού τμήματος ....................., για τις άνω παράνομες πράξεις του σε βάρος μου και ζητώ την κατά το νόμο δίωξη και τιμωρία του. Δηλώνω ότι παρίσταμαι ως πολιτικώς ενάγων με αίτημα την χρηματική ικανοποίησή μου για την ηθική βλάβη που υπέστην από τη συμπεριφορά του εγκαλούμενου και ειδικότερα από την προσβολή της τιμής και υπολήψεως μου και από την προσβολή της υγείας μου, για το χρηματικό ποσό των 3.000 €. 

Αιτούμαι να μου χορηγηθεί επικυρωμένο αντίγραφο της παρούσας έγκλησής μου σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης β' της § 2 του άρθρου 1 του Κεφαλαίου Α' του Ν. 4250/2014, που ορίζει ότι: [10] Mόνο για τα έγγραφα που προσκομίζονται για δικαστική χρήση εξακολουθεί να υφίσταται η υποχρέωση υποβολής πρωτοτύπων εγγράφων ή επικυρωμένων αντιγράφων αυτών, διότι αφενός έχω έννομο συμφέρον επειδή η Ελλάδα κινδυνεύει και τελεί υπό κατοχή, συντελείται γενοκτονία του Ελληνικού Λαού και το Σύνταγμα καταλύεται βιαίως, αφετέρου και κυρίως το χρειάζομαι άμεσα για να το χρησιμοποιήσω προς την αποτροπή της κατάλυσης του Συντάγματος, την διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και της δημόσιας ασφάλειας. 

Να πρωτοκολληθεί και να μου χορηγηθεί αντίγραφο της παρούσης αναφοράς - αίτησης. Σε περίπτωση άρνησης ικανοποίησης κάποιου από τα ανωτέρω αιτήματα, παρακαλώ όπως μου απαντήσετε γραπτώς και αιτιολογημένα, για τους λόγους για τους οποίους δεν είναι αυτό εφικτό.



 ..................... …/…/2021 Ο ΚΑΤΑΓΓΕΛΩΝ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ




Σχόλια